Νέο μέλος, phantom, goggles, 9ch receiver, zero uav, DJI autopilot και άλλα!

Δημοσιεύτηκε από protocrash protocrash
Επιλογές
Χαίρετε φίλοι χομπίστες! Κατ’ αρχήν μια μικρή εισαγωγή μιας και είναι το πρώτο μου post εδώ. Τα τελευταία 15 χρόνια έμενα στην Αγγλία όπου πετούσα ένα κάρο αεροπλανοιδή, από micros (π.χ. eflite sukhoi και beast), από μεγαλύτερα parkfliers (π.χ. parkzone thunderbolt) έως και ξύλινα χειροποίητα αεροβατικά όπως το Frantic.

Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι και με το FPV (first person view), πετώντας διάφορα αεροπλάνα (twinstar 2, hobbyking 168 και Zephyr 2). Να και μερικά βιντεάκια για παράδειγμα:

1) Καμάρι, Ξυλόκαστρο
https://www.youtube.com/watch?v=4HhmvSgHBfc&list=UUHbA8f5djsPswjXwM8BnTmg

2) Symmonds Yat, UK:
http://vimeo.com/73007785

3) Zamek Blatna, Czech Republic:
https://www.youtube.com/watch?v=t2WRQY9J_kw&list=UUHbA8f5djsPswjXwM8BnTmg

Τέλος πέρσι εξέδωσα το μόνο παγκοσμίως βιβλίο/οδήγο για FPV (http://www.amazon.com/Beginners-Guide-FPV-Alex-Protogerellis-ebook/dp/B00CS7HLXM/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1400011309&sr=1-1&keywords=beginner%27s+guide+to+fpv)

Μπορείτε να με βρείτε ως protocrash στο www.fpvlab.com και newandaddicted στο www.rcgroups.com.

Αυτά για μένα!

Έχοντας επιστρέψει πλέον μόνιμα στην Ελλάδα, έχω αποφασίσει/αναγκαστεί να πουλήσω ορισμένα κομμάτια. Εάν ενδιαφέρουν κανέναν, στύλτε email στο aproto.ecom papaki gmail.com. Έχω και ένα κάρο photos εάν βοηθούν...

[b]#1 Highly modified DJI Phantom with gimbal (τιμή λιανικής ~900ευρώ)[/b]

DJI Phantom
Tiger motors
Shapeways (3D printed) landing feet
Shapeways 2-battery battery holder and front case for 2 batteries
DJI Zenmuse H3 - 2D for GoPro HDRemote control

Για πληροφορίες:
http://www.dji.com/product/phantom
http://www.dji.com/product/zenmuse-h3-2d/feature
http://www.aerialtechnology.com/shop/dji-phantom-motor-upgrade-t-motor-mt2216-11-900kv/

Τιμή: 499ευρώ

[b]#2 Highly modified Headplay goggles[/b]

Headplay goggles (από τα highest definition goggles στην αγορά), modified για LiPo battery support. Διαρκούν διπλάσια από την built in μπαταρία, αλλάζει γρήγορα και φτηνά και φορτίζει με κανονικό LiPo φορτιστή γρήγορα.

Για πληροφορίες:
http://www.rangevideo.com/en/video-goggles/61-headplay-svga-800-x-600-head-mounted-display.html
και
http://www.rangevideo.com/en/video-goggles/62-headplay-liberator-protector.html

Τιμή: 199ευρώ

[b]#3 Spectrum DSM2 9-channel powersafe receiver[/b]

Καινούργιο, στο κουτί του. Τιμή λιανικής ~160ευρώ

Για πληροφορίες:
http://www.spektrumrc.com/Products/Default.aspx?ProdId=SPMAR9100

Τιμή: 110ευρώ

[b]#4 Hyperion eMeter v2[/b]

Καινούργιο, στο κουτί του. Τιμή λιανικής ~179ευρώ

Για πληροφορίες:
http://www.hyperion-eu.com/products/product/HP-EM2-SET
και
http://media.hyperion.hk/dn/em2/

Τιμή: 99ευρώ

[b]#5 ZeroUAV YS-series X6 multirotor autopilot[/b]

Controller, GPS, IMU και data link. Τιμή λιανικής ~1000ευρώ

Για πληροφορίες:
http://www.fpvflying.com/products/Zero-UAV-YS%252dX6-Autopilot-system.html
και
http://diydrones.com/profiles/blogs/ys-series-for-multirotor

Τιμή: 600ευρώ

[b]#6 DJI Wookong-M multirotor autopilot[/b]

Καινούργιο, στο κουτί του. Τιμή λιανικής ~650ευρώ
Controller, GPS και IMU.

Για πληροφορίες:
http://www.dji.com/product/wookong-m
και