Μαθήματα Κατασκευής quadcopter

Δημοσιεύτηκε από Aristotelis Papakonstantinou Aristotelis Papakonstantinou
Επιλογές
Καλημέρα παιδιά είμαι τελείως καινούριος στο θέμα, θα ήθελα να μάθω κάποια βασικά πράγματα  Κατασκευής quadcopter γνωρίζετε κανένα σεμινάριο ή σχολή που θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση? Ξανά λέω είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. Σας ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια σε όλους σας.

1 Σχόλιο

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
Tasos Tasos
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Μαθήματα Κατασκευής quadcopter

Δεν υπαρχει κατι τετοιο. απο καταστημετα μοντελισμου μπορει να παρεις καποια βασικα στοιχεια...